Ulaganja u vinarije i marketing vina / Promidžba na trećim tržištima

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 2 nova natječaja Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. i to za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina i mjeru Promidžba na trećim tržištima.

Mjera Ulaganja u vinarije i marketing vina namijenjena je poduzećima u sektoru vina, organizacijama proizvođača vina, udruženjima dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije. Sredstva su namijenjena ulaganjima u kupnju novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti.

Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%.

Rok za podnošenje prijava je do 1. lipnja 2018., a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su OVDJE.

Galerija

Ulaganja u vinarije i marketing vina / Promidžba na trećim tržištima

KORA d.o.o.

Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o. za lokalni razvoj i poslovne usluge (KORA d.o.o.) započela je s radom 19.06.2013. godine.   Agencija je osnovana kao trgovačko društvo u vlasništvu Grada Korčule.   Poslovnica agencije KORA d.o.o. nalazi se u prostorijama bazena Gojko Arneri na prvom katu.   ... Glavne aktivnosti agencije KORA su: –Suradnja u pripremi strateških dokumenata –Poticanje Grada Korčule na...

Pročitajte više