PROMIDŽBA VINA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju raspisala je javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja u 2016. godini.
Predmet javnog natječaja je dodjela sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. Javna potpora u mjeri Promidžba na tržištima trećih zemalja su sredstva potpore koja se osiguravaju i isplaćuju iz proračuna Europske unije i iz državnog proračuna Republike Hrvatske.
Korisnici sredstava za mjeru Promidžba u sklopu mjera Nacionalnog programa mogu biti:
– proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar
– javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
– udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).
Dozvoljene aktivnosti za mjeru Promidžba su:
1. Objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet).
2. Odnosi s javnošću, promidžba i marketing.
3. Izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja.
4. Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja.
Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 EUR (u kunskoj protuvrijednosti sukladno Delegiranoj Uredbi Komisije (EU) br. 907/2014).
Prijavitelj može ostvariti do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske.
Pojedinom korisniku moguće je odobriti potporu unutar ove mjere za najviše pet različitih projekata u istoj godini.
Potpora po pojedinom projektu odobrava se za razdoblje od najviše tri godine. Isti projekt može se produžiti jednom za razdoblje do dvije godine. Jedan projekt može trajati do pet godina.
Rok za podnošenje prijava za mjeru Promidžba je 30. listopada 2015.
Detaljnije o Javnom pozivu možete vidjeti OVDJE.
Pravilnik o provedbi mjere Promidžba na tržištima trećih zemalja iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. možete vidjeti OVDJE.
Vezani dokumenti nalaze se OVDJE.
Galerija
KORA d.o.o.
Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o. za lokalni razvoj i poslovne usluge (KORA d.o.o.) započela je s radom 19.06.2013. godine. Agencija je osnovana kao trgovačko društvo u vlasništvu Grada Korčule. Poslovnica agencije KORA d.o.o. nalazi se u prostorijama zgrade gradske uprave, Trg Antuna i Stjepana Radića 1, 20260 Korčula. ... Glavne aktivnosti agencije KORA su: –Suradnja u pripremi strateških...
Pročitajte više