PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

U sklopu „Vinske omotnice“ – bespovratnih sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja. 

Korisnici ove mjere su:

  • proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar,
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te
  • udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

»Tržište trećih zemalja« obuhvaća sljedeće zemlje: Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Švicarska, Lihtenštajn, Norveška, Rusija, Ukrajina, Kazahstan, Japan, Kina (uklj. Hong Kong), SAD, Kanada, Meksiko, Brazil, Australija, Koreja, Indija, Tajland, Malezija, Indonezija, Singapur.

Dozvoljena ulaganja unutar mjere su:

  • objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet),
  • ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, 
  • ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja,
  • ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja. 

Detaljan popis prihvatljivih aktivnosti i troškova za mjeru Promidžba naveden je u Prilog I Natječaja.

Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna RH.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura. 

Rok za podnošenje prijava na novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja traje do 31. prosinca 2015. godine. 

Detaljne informacije možete vidjeti OVDJE.

 

Galerija

PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

KORA d.o.o.

Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o. za lokalni razvoj i poslovne usluge (KORA d.o.o.) započela je s radom 19.06.2013. godine.   Agencija je osnovana kao trgovačko društvo u vlasništvu Grada Korčule.   Poslovnica agencije KORA d.o.o. nalazi se u prostorijama bazena Gojko Arneri na prvom katu.   ... Glavne aktivnosti agencije KORA su: –Suradnja u pripremi strateških dokumenata –Poticanje Grada Korčule na...

Pročitajte više