Natječaj DM-a - Jer sve smo to mi

Tvrtka DM – Drogerie markt povodom proslave 20 godina djelovanja raspisala je natječaj u sklopu inicijative "Jer sve smo to mi". Tvrtka DM objavila je natječaj kako bi pružila potpore projektima i inicijativama kojima se podržavaju društveno korisno djelovanje, zaštita okoliša i održivost, te kultura, znanost i sport.

Rok za prijavu je 29.02.2016. u 23:59 sati.

Prihvatljivi prijavitelji su:

  • registrirane nevladine udruge
  • ustanove: centari, škole, domovi, društva, bolnice, skloništa
  • jedinice lokalne i područne samouprave (općine, gradovi i županije)

Podrška pri realizaciji projekata moguća je u vidu: financijske podrške, donaciji robe (kozmetičkih i higijenskih potrepština, hrane i potrepština za djecu, proizvoda za kućne ljubimce, proizvoda za čišćenje), opremanju i/ili uređenju vanjskih i unutarnjih prostora, volonterskog angažmana djelatnika, partnera ili kupaca dm-a

Fizičke osoba i trgovačkih društva nisu prihvatljivi prijavitelji.

Moguće su sljedeće kategorije prijava:

  • Društveno korisno djelovanje - kategorija obuhvaća projekte od općeg društvenog značaja, socijalnog ili zdravstvenog značaja primjerice: prevencija bolesti i briga o zdravlju, sprečavanje devijantnog ponašanja, poticanje pozitivnih promjena u društvu (ravnopravnost spolova, sprečavanje nasilja u obitelji),  osiguravanje boljeg svakodnevnog života starijih i bolesnih, nemoćnih osoba, djece, mladih ili osoba s posebnih potrebama te drugih ranjivih skupina. Dopuštene su prijave projekata usmjerenih k brizi i pomoći napuštenim životinjama.
  •  Zaštita okoliša i održivost - kategorija obuhvaća projekte koji izravno doprinose očuvanju i zaštiti okoliša neposredne lokalne zajednice (čišćenje, uređenje zelenih površina); za cilj imaju edukaciju sugrađana o važnosti zaštite okoliša i održivog razvoja; razvijaju inovativna rješenja (proizvodi, tehnološke inovacije...); koji doprinose zaštiti okoliša ili smanjuju utjecaj na okoliš.
  • Kultura, znanost i sport - kategorija obuhvaća projekte koji pridonose obogaćivanju kulturnog sadržaja lokalne zajednice, koji za cilj imaju podizanje svijesti o važnosti kulturnih sadržaja (npr. likovna umjetnost, kazalište, film, glazba, fotografija) u svakodnevnom životu te koji za cilj imaju povećati razinu konzumacije kulturnih sadržaja.

Prijava na natječaj vrši se putem online-obrasca koji je dostupan na internetskoj stranici ili putem tiskanog prijavnog obrasca koji je dostupan u svim prodavaonicama dm-a.

Online prijava mora uključivati: detaljnu razradu projekta s vremenskim odrednicama i ciljevima, te aktivnostima za koje su potrebna financijska sredstva ili neki drugi vid podrške (volonterska podrška, podrška u vidu donacije proizvoda ili materijala, izvođenje radova).

Detaljne informacije o Natječaju možete vidjeti OVDJE.

 

Galerija

Natječaj DM-a - Jer sve smo to mi

KORA d.o.o.

Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o. za lokalni razvoj i poslovne usluge (KORA d.o.o.) započela je s radom 19.06.2013. godine.   Agencija je osnovana kao trgovačko društvo u vlasništvu Grada Korčule.   Poslovnica agencije KORA d.o.o. nalazi se u prostorijama bazena Gojko Arneri na prvom katu.   ... Glavne aktivnosti agencije KORA su: –Suradnja u pripremi strateških dokumenata –Poticanje Grada Korčule na...

Pročitajte više