Strategija razvoja turizma Dubrovačko-neretvanske županije 2012. - 2022.

Dubrovacko-neretvanska županija je krajem 2010. godine pokrenula niz projektnih aktivnosti vezanih za izradu sveobuhvatne županijske Strategije razvoja turizma koja je imala sljedece temeljne ciljeve:

  •  Rašcistiti dileme i kontroverze nastale u prethodnom razdoblju;
  •  Podijeliti ukupan prostor županije na turističke klastere koji su posve konzistentni po iskustvenoj strukturi;
  •  Definirati model rasta turizma županije i njenih klastera;
  •  Postaviti upravljački model turizma.

Glavni izvođač izrade strategije je Zavod za prostorno uređenje Dubrovačko-neretvanske županije koji je kao podizvođača
angažirao tvrtku Horwath Consulting Zagreb, kao regionalni ured globalno najjace profesionalne savjetodavne tvrtke u turistickoj industriji.

 

Strategiju razvoja turizma Dubrovačko-neretvanske županije možete vidjeti OVDJE.

Galerija

Strategija razvoja turizma Dubrovačko-neretvanske županije 2012. - 2022.

KORA d.o.o.

Korčulanska razvojna agencija KORA d.o.o. za lokalni razvoj i poslovne usluge (KORA d.o.o.) započela je s radom 19.06.2013. godine.   Agencija je osnovana kao trgovačko društvo u vlasništvu Grada Korčule.   Poslovnica agencije KORA d.o.o. nalazi se u prostorijama bazena Gojko Arneri na prvom katu.   ... Glavne aktivnosti agencije KORA su: –Suradnja u pripremi strateških dokumenata –Poticanje Grada Korčule na...

Pročitajte više